Thursday, 14 June 2012

Nak keluar bunga ke tu?

Sapa yang tanam pokok ni mesti tau bunga apa yang akan keluar nanti. Adakah dalam gambar ni tandanya pokok ni akan berbunga? Kita tunggu dan lihat nantiiiii ;)



22 comments:

  1. aa sikit masa je lagi tu mat jon :D
    ni baka giant sunflower ke? nampak daunnya besar-besar

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup giant sunflower nak keluar nanti...;)

      Delete
  2. Saya punya kecik lagi. Seronoknya dah ada putik bunga. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. risau juga sebab minggu ni cuaca terlampau panas. nasib baik pokok ni boleh tahan dengan cuaca panas.

      Delete
  3. jaga cik salmah..jaga...bunga nak keluar tu...

    ReplyDelete
  4. Yes those are the flower buds! Congrats on the successful planting.

    ReplyDelete
    Replies
    1. welcome steph..
      yup this is my 1st time growing sunflower, when its in full bloom then i was successful ;)

      Delete
  5. hehehe awak yg.tanam, saya pula yg.excited mat jon..cantik entry ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pun..bila blogwalking mana2 pun tengok entry orang lain asyik syok sendiri je kan ;) (saya pun camtu jugak)

      Delete
  6. Wah.... Sekarang dah kembang kut...saya menunggu benih dari tuan iskandar untuk tanam lagifor tth batch...first n 2 bd batch saya nampaknya dah mula menunduk ni... Tapi belum dapat benih lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru balik dari kursus 3 hari, nasib baik tak layu tapi ada rongak sikit daun tu ;)

      Delete
  7. kat Malaysia ni musim sunflower bulan ni. Blogwalking tanahair banyak nampak sunflower. Tapi bunga ni selalu menceriakan. Very exciting.

    ReplyDelete
    Replies
    1. agaknya sebab tarikan bunga ni yang menarik, tambah pulak senang jaga ;)

      Delete
  8. Hope you get a very nice flower!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. really cant wait this long...;)

      Delete
  9. Dah lama posting nie, mana gambar bunganya? Patutnya dah keluar bunganya dah skrg ni... :D

    ReplyDelete
  10. salam,
    apa creta bunga matahari baka besar ni, tak kembang lagi ke?..kita tunggu ni..hehehe jangan lupa kongsikan gambarnye..

    ReplyDelete
  11. salam baguznet,Angah,Puteri Purnama
    saya tengah tunggu bunga kembang penuh, nanti dalam 2-3 hari lagi kot.. jangan mare yee

    ReplyDelete
  12. tak sabar nk tengok bunga kembang penuh mat jon kita ni...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita tunggu minggu depan..tungguuuu

      Delete