Thursday, 10 May 2012

Sape tau pokok ape ni?


Saya dapat benih ni dari seorang kenalan. Tapi yang bagi benih ni pun tak tau ni pokok ape. Cuma katanya pokok ni berbunga la bukan sayur. Kalau ada sesiapa yang tau tolong ceritakan pokok ape ni.

3 comments:

  1. erk..kalau tak silap rupanya macam anak pokok bunga keembung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah google tadi ,jika lihat dari daun sebenar gambar kat atas memang tepat la dengan daun keembung. harap harap membesar dengan elok lah, sebab bunga keembung cantik

      Delete
  2. Kalau biji benih tu bulat2 mcm biji sawi tp besar sikit saiznya, kemungkinan ianya bunga inai pacar atau keembung.

    ReplyDelete