Sunday, 27 May 2012

JOm Tuai ! Lets Harvest Roselle

Hasil pertama pokok roselle, akhirnya dapat jugak rasa buah ni. Walau pun tak banyak dapat la satu jag air roselle. Rupanya rasa air roselle ni macam ribena.


6 comments:

  1. jus buat air, nanti hampas dia bole buat jem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak dan nak buat jem, dapat buat air je, pastu buahnya masuk dalam air sekali.

      Delete
  2. Jimat banyakkan. Ribena pun dah mahal sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah lama pun tak beli ribena..nanti nak tanam banyak banyak pokok roselle nih..

      Delete
  3. Tak sabarnya nak tunggu si roselle saya berbuah.

    Baru 2 minggu.

    Pemberian si Tukang Kebun Bahagia Bersama percuma.

    Tq.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul sedap kalau buat air... fresh

      Delete